طراحی سایت املاکReviewed by محمدرضا جوانی on Aug 17Rating: 4.5طراحی سایت املاکامروزه در دنیای دیجیتال، مشاوران املاک و بنگاه های ملک نیز به داشتن یک سایت قوی که بتواند نیازهای آنها را در این حوزه برآورده کند نیازمندند.

مدت مطالعه : 1:30 دقیقه

 

amlak

امروزه در دنیای دیجیتال، مشاوران املاک و بنگاه های ملک نیز به داشتن یک سایت قوی که بتواند نیازهای آنها را در این حوزه برآورده کند نیازمندند.

طراحی سایت املاک باید به گونه ای باشد که بتواند ارتباط مناسبی را بین متقاضیان ملک و خانه و مشاوران و البته محلی برای جذب مشتریان از طریق سایت باشد.

معرفی حدود آدرس ملک در نقشه، مشخصات کلی ملک، طریقه ی تماس و … از مهمترین مواردی است که در طراحی سایت مشاوران املاک، باید درنظر گرفته شود.

اینگونه سایت ها باید گرافیک مناسبی داشته باشند و از سیستم جستجوی پیشرفته ای برخوردار باشند تا متقاضی ملک را در سریع ترین زمان به خواسته اش برساند. سئوی سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است و ورودی های بسیاری را میتوان از طریق موتورهای جستجو (در صورت طراحی بهینه ی سایت) به سایت آورد.

یکی از تخصص های ما در ساخت و ایجاد سایت های مشاوره ی املاک می باشد. طراحی سایت برای بنگاه های ملکی بصورت کاملا داینامیک و با پنل مدیریتی قوی می باشد.

 

طراحی سایت در دنیای امروز اینترنت و فضای مجازی مانند سایر مشاغل برای توسعه و پیشرفت کسب و کار به کمک مشاورین املاک و بنگاه داران آمده است. طراحی وب سایت املاک با کاربری آسان و امکانات مناسب و نیز ظاهر گیرا با نیازهای بنگاه های املاک است ومشاورین املاک می توانند به سادگی و بدون داشتن دانش فنی در زمینه اینترنت و وب، اطلاعات املاک خود را در سایت ثبت و مدیریت کنند. باید گفت که با داشتن وب سایتی کارآمد محدوده فعالیت خود را از یک محله و منطقه در سطح شهر، به کل شهر، کشور و یا خارج از کشور گسترش بدهند.

طراحی سایت املاک باید طوری باشد که بتواند ارتباط مناسبی را میان مشتریان ملک و مشاوران برقرار کرده و محلی برای جذب مشتریان از طریق سایت باشد

معرفی حدود آدرس ملک روی نقشه، مشخصات و اطلاعات کلی ملک، راه های تماس و … از مهمترین نکاتی است که در طراحی وب سایت املاک لحاظ می شود. همچنین مهم است که اینگونه سایت ها گرافیک و ظاهر مناسب و گیرایی داشته باشند و از سامانه جستجوی پیشرفته و هوشمندی برخوردار باشند تا مشتری را در سریع ترین زمان به خواسته و هدفش برساند.

لازم به ذکر است که سئوی سایت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می توان در موتورهای جستجو آن ها را به نکته ای کلیدی تبدیل کرد. میدانید که در فضای مجازی، مشاوران املاک و بنگاه ها نیز به داشتن یک وب سایت قدرتمند و همینطور سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو به خصوص گوگل که بتواند نیازها و خواسته های آنها را در این زمینه برآورده نماید

نیاز دارند که شرکت اطلس نیک با نمونه کارهای خود در این زمینه مرجعی مناسب برای طراحی وب سایت شما می باشد.

از جمله امکانات مورد نیاز برای وب سایت املاک عبارتند از:

امنیت

سرعت بارگذاری سایت املاک

امکان اضافه کردن بی نهایت ملک در وب سایت

امکان مدیریت قوی

قابلیت عدم نمایش کامل آدرس برای بازدیدکنندگان

قابلیت اضافه کردن چندین عکس برای یک ملک

قابلیت نمایش شماره بنگاه شما به جای شماره مشتری به بازدیدکنندگان

قابلیت ایجاد آگهی ویژه برای فروش سریع

قابلیت ایجاد برچسب های مختلف به عنوان فروخته شد و یا فروش سریع

قابلیت ایجاد صفحات جدید در سایت و قرار دادن آن در منوی اصلی به آسانی

قابلیت اضافه کردن چندین شماره تلفن و آدرس بنگاه در صفحه اصلی سایت املاک

فشرده کردن تصاویر سایت برای بارگذاری سریعتر

قابلیت ایجاد اسلاید عکس در صفحه اصلی

قابلیت اضافه کردن ویژگی های جدید برای یک ملک خاص

دارای فرم ثبت ملک کامل

قابلیت اضافه کردن ملک از سوی بازدیدکنندگان سایت

توانایی اضافه کردن یک ملک برای پیش فروش سایت

قابلیت ارسال درخواست ملک از سوی بازدیدکنندگان

توانایی ارسال پیغام از سوی بازدیدکنندگان به مدیریت بنگاه

جداسازی کلیه ی ملک ها با سرتیتر اجاره،فروش،پیش فروش

توانایی ویرایش کردن مشخصات ملک های وارد شده

توانایی جدا کردن مبلغ ها به صورت سه رقم سه رقم

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *