طراحی سایت کافی شاپReviewed by محمدرضا جوانی on Jul 27Rating: 4.5طراحی سایت کافی شاپبه طور حتم میدانید که کاربران از یک وب سایت کافی شاپ در جهت میل نمودن یک فنجان قهوه استفاده نخواهند کرد و این عمل غیر قابل پیاده سازی میباشد. ولی این را هم باید قبول داشته باشیم که معروف شدن یک محل مانند کافی شاپ و یا یک رستوران تازه کار امروزه کار چندان مشکلی به حساب نمی آید. شاید در سالهای بسیار دور افراد باید نزدیک به پنجاه سال به صورت جدی در در یک کسب و کار فعالیت میداشتند تا همگان آنها را بشناسند.

Designing a coffee shop website

به طور حتم میدانید که کاربران از یک وب سایت کافی شاپ در جهت میل نمودن یک فنجان قهوه استفاده نخواهند کرد و این عمل غیر قابل پیاده سازی میباشد. ولی این را هم باید قبول داشته باشیم که معروف شدن یک محل مانند کافی شاپ و یا یک رستوران تازه کار امروزه کار چندان مشکلی به حساب نمی آید. شاید در سالهای بسیار دور افراد باید نزدیک به پنجاه سال به صورت جدی در در یک کسب و کار فعالیت میداشتند تا همگان آنها را بشناسند.
ولی با وجود اینترنت و فضای مجازی میتوان تنها با داشتن یک وب سایت عالی و کاربر پسند نظر این دسته از افراد را به خود جلب نمود. جالب است بدانیم بسیاری از افراد آنلاین را جوانان تشکیل میدهند. پس این دسته از افراد به دنبال مکان های جدیدی برای قرار گذاشتن با یکدیگر و صرف ناهار و شام هستند.

پس حضور داشتن در فضای اینترنت و معرفی کسب و کار خود بسیار بهتر از حضور نداشتن است. در طراحی سایت کافی شاپ خود میتوانید منوهای روزانه و غذا های ویژه خود را به علاقه مندان و کاربران آنلاین وب سایت معرفی کنید. آنها با دیدن تصاویر و حتی محیط رستوران و کافی شاپ شما علاقه مند خواهند شد که به مکان شما بیایند. حتی بطوریکه امروزه بعضی از وب سایت ها که موفق هم عمل نموده اند اقدام به جمع آوری اطلاعات رستوران ها و کافی شاپ ها می کنند تا در آینده با گرفتن حق اشتراک درآمدی را از این مجموعه داشته باشند.

عملا معروف کردن وب سایت هایی که با مواد غذایی و تغذیه افراد سر و کار دارد کار چندان مشکلی به نظر نمی آید. به خودی خود چنین وب سایت هایی بازدید کنندگان خاص خودشان را خواهند داشت و مشتریان آنها برای معرفی کسب و کار شما وب سایت شما را به دیگران معرفی خواهند کرد. کافی است که وب سایت شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد و کاربران به محض اینکه آن را در نتیجه جستجو ملاحظه کردند بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و وارد سایت شما شوند.

ما در اطلس نیک با سابقه بسیار خوب و استفاده از بهترین متدهای طراحی سایت می توانیم مشاور و طراح بسیار مناسبی برای وب سایت کافی شاپ شما باشیم.

از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت کافی شاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایش گالری تصاویر
ارائه خدمات
ثبت سفارشات اینترنتی برای رستوران دارها و فست فودها
اطلاع رسانی به صورت ایمیل مارکتینگ در سایت و جذب کاربر از طریق وب سایت
سیستم مدیریت به صورت متمرکز

گرافیک حرفه ای با تبعیت از عناصر و رنگ های مورد استفاه در رستوران مورد نظر

امکان رزرواسیون اینترنتی

امکان رزرو رستوران برای مراسم های مختلف

امکان سفارش آنلاین

ارائه منوها و قیمت آن‌ها با گرافیکی همانند یک منوی واقعی

استایل های سنتی برای رستوران ها و سفره خانه های سنتی

استایل های شیک و جدید برای کافی شاپ ها و رستوران های مدرن

استایل های شرقی و غربی برای کافی شاپ ها و رستوران های خاص که غذا و منوی یک کشور خاص را ارائه می کنند

طراحی کلاب طرفداران

برگزاری قرعه کشی آنلاین و اعلام نتایج آن به وسیله اس ام اس

گالری تصاویر حرفه ای رستوران و کافی شاپ و غذاها و منو ها به صورت دسته بندی شده

معرفی کافی شاپ

تماس با ما به همراه نقشه و کروکی محل رستوران

معرفی شعبات مختلف

نظرسنجی از مشتریان

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *