طراحی سایت شرکتیReviewed by محسن مقدم on Oct 7Rating: 5.0طراحی سایت شرکتیطراحی سایت شرکتی یکی از تخصص‌های اصلی گروه اطلس نیک است. که با بررسی‌های دقیق بازار کار و فرهنگ کسب‌وکار شما ، قالب موردنظر شما طراحی و اجرا می‌شود. از ماژول‌های مهمی که در یک طراحی سایت شرکتی باید به آن توجه کنیم نمایش نمونه کارهای شما به کاربران وب‌سایت است

مدت مطالعه : 1:30 دقیقه

طراحی سایت شرکتی یکی از تخصص‌های اصلی گروه اطلس نیک است. که با بررسی‌های دقیق بازار کار و فرهنگ کسب‌وکار شما ، قالب موردنظر شما طراحی و اجرا می‌شود. از ماژول‌های مهمی که در یک طراحی سایت شرکتی باید به آن توجه کنیم نمایش نمونه کارهای شما به کاربران وب‌سایت است.

بایستی به‌گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان به‌راحتی نمونه کارهای شمارا رؤیت کند و بتوانند تصمیم بگیرند که با شما تماس بگیرند.company-web-design-atlasnic

یکی دیگر از ماژول‌های معروف ما سیستم نظر دهی است ، سیستم نظر دهی می‌تواند برای نمونه کارها به کار برود و یا برای اخبار وب‌سایت شما و یا حتی خدمات شما به کار برود. به این صورت که مثلاً کاربران به محصولات شما می‌توانند نظر بدهند و تجربه خود نسبت به محصول را برای شما و کاربرانتان به اشتراک بگذارند. و شما می‌توانید از نظرات کاربران برای بهتر کردن خدمات یا ارائه بهتر محصولتان استفاده کنید.

 ماژول نظرسنجی

امروزه اکثر مدیران وب‌سایت‌ها این ماژول را به‌عنوان یک ماژول کاربردی می‌دانند. چراکه با پرسیدن یک سؤال از بازدیدکنندگان خود می‌توانند نظرشان را نسبت به سؤال خود بفهمند. مثلاً می‌توانند از عملکرد وب‌سایتشان سؤال کنند که آیا وب‌سایت خدمات کافی را به شما می‌دهد؟

و کاربران می‌توانند پاسخ‌هایی را که شما مشخص کردید را به شما به شورت گزینه‌ای بدهند.  بله     خیر     نظری ندارم

 

اگر بخواهیم تک‌تک ماژول‌های کلیدی طراحی سایت شرکتی را برای شما بگوییم باید بگم که امکانش نیست چراکه مطالب به‌شدت زیاد می‌باشند. اما اگر سؤالی در این مورد داشته باشید می‌توانید از فرم زیر سؤال خود را بپرسید.

دیگر ماژول‌های طراحی وب‌سایت شرکتی

اسلایدر حرفه‌ای

معرفی خدمات

فرم تماس با ما

نمایش آدرس وب‌سایت بر روی نقشه گوگل

سئوی سایت

سایت مپ

معرفی محصولات

اخبار شرکت

مقالات آموزشی شرکت


برخی از نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی

 

درباره محسن مقدم

  مدیریت گروه اطلس نیک را بر عهده دارم.

5 دیدگاه در طراحی سایت شرکتی
  1. سلام.
    وقت بخیر، برای یک سایت خبری بایستی چقدر هزینه کنیم؟

    • محسن مقدم 05/24/1395 در 09:20 پاسخ

      درود بر شما.
      هزینه پایه طراحی و پیاده سازی یک وب سایت از 800 هزار تومان شروع می شود.
      همچنین لیست ماژول ها برای شما ارسال شد.

  2. طراحی سایت مشهد 09/23/1396 در 10:13 پاسخ

    عالی خیلی خوب طراحی شدن

  3. سلام ، من يك ايميل براي شما ارسال كردم لطفا مبلغ و زمان انجام كار. را برايم ارسال كنيد
    ممنون

    • محسن مقدم 11/19/1396 در 09:26 پاسخ

      درود برشما.
      تیم اطلس نیک مدام ایمیل ها را بررسی و به آنها پاسخ می دهد، اگر تا به الان پاسخی دریافت نکرده اید لطفا سوال خود را از طریق تلگرام ارسال کنید.
      با تشکر.
      Telegram : telegram.me/atlasnic


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *