طراحی سایت ورزشی و بدنسازیReviewed by محمد رضا جوان on Aug 23Rating: 3.5طراحی سایت ورزشی و بدنسازیدر وب سایت بدنسازی علاوه بر اطلاعات تماس و نقشه ی باشگاه، بخش هایی برای ارائه مطالب آموزشی نیز قرار می گیرد

مدت مطالعه : 1 دقیقه

پیشرفت  در حوزه گسترده ی تکنولوژی به شکلی بوده است که فضای مجازی با دنیای واقعی به هم گره خورده اند. بیشتر کسب و کارها در دنیا به قسمت مجازی ان ها گره خورده اند اما بعضی دیگر این چنین به سایت و دنیای مجازی نیاز ندارند اما ارتباط به دنیای مجازی بی شک پیشرفت و برند سازی را برای این مشاغل به همراه خواهد داشت. باشگاه های بدنسازی یکی از مواردی هستند که بسیاری امروز طرفدارش هستند. اما به همین میزان که تعداد مخاطبان زیاد است تعداد باشگاه ها نیز زیاد بوده و متمایز شدن باشگاه در برابر باشگاه های دیگر یکی از مواردی است که باعث افزایش مشتری و درآمد می شود.

Web-Design-Gym-atlasnic-2

ویژگی های طراحی سایت باشگاه بدنسازی

یک وب سایت خوب در هر صنفی باید طراحی اختصاصی و خاص خود را دارا باشد. با طراحی بسیار متفاوت می توان مخاطب بیشتری جذب کرد. در وب سایت بدنسازی علاوه بر اطلاعات تماس و نقشه ی باشگاه، بخش هایی برای ارائه مطالب آموزشی نیز قرار می گیرد. علاوه بر این امکانات، سایت باشگاه ورزشی و بدنسازی می تواند به فروشگاه مخصوص خود تجهیز شده و بسیاری از مواد و داروهای بدنسازی را به صورت آنلاین بفروشد. در کنار این بخش ها کاربر نیز می تواند به صورت آنلاین برنامه ی مورد نظر خود را سفارش دهد و حتی در باشگاه ثبت نام کند. این ها گوشه هایی از ویژگی هایی است که وب سایت یک باشگاه ورزشی و بدنسازی می تواند داشته باشد.

اطلس نیک با سابقه خوب خود در زمینه طراحی وب سایت و هم چنین طراحی وب سایت ورزشی موفق آسان اسپرت می تواند مرجعی قدرتمند برای طراحی وب سایت ورزشی شما با آخرین امکانات روز باشد.

 برخی از مهم ترین امکانات وب سایت ورزشی عبارت است از:

 معرفی باشگاه و محل آن روی نقشه

 ثبت سوابق افراد و ورزشکاران باشگاه

 طراحی گرافیکی گیرا و جذاب

 فروشگاه اختصاصی

 طراحی واکنش گرا

 بخش ثبت نام انلاین در باشگاه

 بخش دریافت برنامه انلاین

 بخش مقالات اموزشی


برخی از نمونه کارهای طراحی سایت ورزش

  • طراحی سایت فروشگاه ورزشی آسان اسپورت

    طراحی و پیاد سازی وب سایت آسان اسپورت ، یکی از جدید ترین ایده ها در زمینه ورزش بوده که یک نوع جستجوی زمین ورزشی در شهر خود و رزرو آن برای هر تعداد جلسه نیاز.

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *