طراحی سایت گردشگریReviewed by محمدرضا جوانی on Aug 20Rating: 4.5طراحی سایت گردشگریآن گروه از اشخاصی که صاحب آژانس های مسافرتی و هواپیمایی و نیز برگزار کننده ی تورهای مسافرتی و گردشگری هستند ، برای توسعه ی کسب و کار خود لازم است طراحی سایت گردشگری را مد نظر خود قرار دهند

مدت مطالعه : 1 دقیقه

Development-of-tourism-atlasnic

آن گروه از اشخاصی که صاحب آژانس های مسافرتی و هواپیمایی و نیز برگزار کننده ی تورهای مسافرتی و گردشگری هستند ، برای توسعه ی کسب و کار خود لازم است طراحی سایت آژانس مسافرتی را مد نظر خود قرار دهند. با توجه به اینکه در این روزها بسیاری از کارها از راه اینترنت انجام می شود و این فناوری روند انجام کارها را آسان تر نموده است و حتی از راه دور نیز امکان پذیر شده است بنابراین باید گفت اگر در این مشاغل ذکر شده فعالیت می کنید، طراحی سایت گردشگری برایتان بسیار ضروری است. خرید و فروش آنلاین بلیت های مسافرتی و رزرو بلیت و نیز پیگیری آنها و . از مزیت های داشتن یک وب سایت برای شما در این زمینه است. با طراحی سایت گردشگری، خدمات و تورهای مسافرتی خودتان را به کاربران و مشتریان معرفی و پیشنهاد می دهید و این روزها بسیاری از افراد مشتاق به شرکت در تورهای مسافرتی و تفریحی یک روزه و کوتاه مدت هستند و خیلی ها به دنبال گرفتن تخفیف و خرید تورهای لحظه آخری در اینترنت به جستجو می پردازند، پس با طراحی سایت گردشگری مطمئنا بازدید کنندگان بسیار زیادی خواهید داشت . شرکت اطلس نیک با نمونه کارهای بسیار خوب خود در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت می تواند مرجع مناسبی برای طراحی سایت گردشگری شما باشد.
وب سایت شما می تواند معرفی کننده ی کسب و کارتان، سرویس ها و تورهای قابل ارائه توسط شما، معرفی کننده ی اماکن خاص و متفاوت برای گردشگران باشد. رابط کاربری و گرافیک استفاده شده در طراحی سایت گردشگری باید بسیار جذاب و گیرا باشد و حس طراوت و هیجان را در کاربران به وجود آورد. در وب سایت خود می توانید کلیه اطلاعات لازم برای خرید بلیت یک تور را برای کاربران خود قرار دهید، پس می توان گفت که محتوای ارزشمند و کامل و بهینه از دیگر ضروریات است. مثل هدف طراحی انواع وب سایت، هدف از طراحی سایت گردشگری نیز افزایش درآمد در نتیجه ی افزایش مشتریان و جذب آنها از راه اینترنت می باشد .


 از جمله مهم ترین قابلیت ها و امکاناتی که برای وب سایت های گردشگری می توان در نظر گرفت عبارتند از:
اطلاعاتي درباره ي آژانس مسافرتي
امکان معرفی مکانهای مختلف یک شهر و یا تفریح گاه بر روی نقشه
امکان قرار دادن انواع موسیقی های محلی و بومی با قابلیت دانلود
ایجاد گالری های تصاویر متنوع به تفکیک موضوع
امکان قراردادن فایلهای ویدئویی متنوع به تفکیک موضوع
امکان رزرو تورهاي مسافرتي
امکان خرید انواع صنایع دستی از طریق وب سایت
معرفی جاذبه هاي گردشگري شهرها و کشورهای مختلف
امکان نمایش تمامی امکانات یک هتل و یا ویلا بصورت تصویر و فیلم
امکان قرار دادن انجمن گفتگو در سایت جهت تبادل نظرات کاربران
امکان دریافت نظرات بازدیدکنندگان
وضعيت آب و هواي هر كشور
امکان معرفی مسئولین مکان مورد نظر و ارتباط با آن
بخش نظر سنجی

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *