طراحی سایت پرسش و پاسخReviewed by محمدرضا جوانی on Sep 7Rating: 3.0طراحی سایت پرسش و پاسخوب سایت های پرسش و پاسخ مکان بسیار مناسبی برای پیدا کردن تمامی سوالات کاربران می باشد. یک وب سایت پرسش و پاسخ مکانی است که افراد به آسانی سوالات خود را بازگو کرده و طی مدت کوتاهی پاسخ سوال خود را دریافت می کنند.

مدت مطالعه : 1 دقیقه

question and answer

وب سایت های پرسش و پاسخ مکان بسیار مناسبی برای پیدا کردن تمامی سوالات کاربران می باشد. یک وب سایت پرسش و پاسخ مکانی است که افراد به آسانی سوالات خود را بازگو کرده و طی مدت کوتاهی پاسخ سوال خود را دریافت می کنند. طراحی سایت پرسش و پاسخ باید به شکلی باشد که در آن کاربران به سادگی بتوانند سوال خود را مطرح کنند و یا به سوالات بقیه کاربران پاسخ دهند. دسته بندی موضوعات مختلف در طراحی  سایت پرسش و پاسخ از اهمیت بسار ویژه و مهمی برخوردار است. این کار موجب می شود کاربران سوالات و پاسخ های موجود در سایت را خوانده و راحت تر به پاسخ سوال خود دست پیدا کنند.

مورد دیگری که در طراحی سایت پرسش و پاسخ مهم است این است که سئو بالایی داشته باشد تا کاربرانی که سوالات خود را در گوگل یا موتورهای جستجو سرچ می کنند، این وب سایت را در نتایج جستجو مشاهده کرده و برای یافتن پاسخ خود به آن مراجعه کنند، که به این امر در اصطلاح می گویند سئو و یا بهینه سازی وب سایت.

لازم به ذکر است پرسش و پاسخ در انجمن سایت های مختلف نیز انجام می گیرد. اما پیدا کردن پاسخ در این انجمن ها در بیشتر مواقع سخت است. یک وب سایت پرسش و پاسخ با رابط کاربری ساده و جذاب، بسیار کاراتر و تاثیرگذارتر از انجمن ها می باشد.

اطلس نیک با نمونه کارهای خود در زمینه طراحی وب سایت ها با استفاده از ماژول ها و فناوری های روز دنیای وب می تواند وب سایت پرسش و پاسختان را در کمترین زمان با بیشترین کیفیت ایجاد نماید.

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *