طراحی سایت هتلReviewed by محسن مقدم on Sep 2Rating: 5.0طراحی سایت هتلافراد بسیاری هستند که قبل از سفر به دنبال مکانی برای اقامت هستند تا سفر خود را با اطمینان خاطر بیشتری به انجام برسانند. بنابراین شما نیز میتوانید با یک وب سایت مناسب و جذاب به آنها در این زمینه سرویس دهید. بگذارید وب سایتتان اولین انتخاب افرادی باشد که به دنبال مکانی برای اقامت هستند . امکاناتی را به وجود آورید که حتی وب سایت شما را به دیگران توصیه کنند .

مدت مطالعه : 1:30 دقیقه

افراد بسیاری هستند که قبل از سفر به دنبال مکانی برای اقامت هستند تا سفر خود را با اطمینان خاطر بیشتری به انجام برسانند. بنابراین شما نیز میتوانید با یک وب سایت مناسب و جذاب به آنها در این زمینه سرویس دهید. بگذارید وب سایتتان اولین انتخاب افرادی باشد که به دنبال مکانی برای اقامت هستند . امکاناتی را به وجود آورید که حتی وب سایت شما را به دیگران توصیه کنند .

top-banner-design-hotel-atlasnic

گستره ی خدمات خود را تکمیل کنید. بارها دیده شده است که بازدیدکنندگان برای یافتن و انتخاب محل اقامت خود به وب سایتی سر میزنند اما در آخر بلیت و حتی چمدان سفر خود را از آن وب سایت خریده اند پس در نهایت حتی وب سایتی که تنها برای دادن اطلاعات سفر طراحی شده باشد هم میتواند کالا و خدمات هم به بازدیدکنندگان خود ارائه دهند.

امکان رزرو آنلاین و هماهنگی تمامی کارهای مربوط به این پروسه میتواند یکی از جذابترین و البته مهم ترین قسمتها در طراحی سایت هتل باشد. ما در اطلس نیک به شما این اطمینان را میدهیم که با کارشناسی هایی که در این زمینه انجام میدهیم و با رزومه و نمونه کارهای خود با وسواس بسیار زیاد بخش رزرو آنلاین را برای شما طراحی و پیاده سازی کنیم.

همچنین رستوران دارها قادر هستند در داخل وب سایت هتل و گردشگری شما اقدام به تبلیغات کنند. آنها به دنبال این هستند که از تعداد بازدیدکنندگان بالای سایت شما استفاده کنند و کسب و کار خودشان را رونق دهند.

یکی از بخشهای جالب که میتوان در چنین وب سایت هایی راه اندازی کرد نمایش دقیق مکان های تفریحی و سیاحتی و زیارتی به همراه اطلاعات ماکل و کافی آنها است. به صورتی که بر روی نقشه میتوان آن را دقیق برای کاربران و مسافران مشخص کرد. هر یک از مکان هایی که میخواهید آن را معرفی کنید به همراه گالری تصویر بسیار جذاب و گیرا میتواند کاربر را برای ساعت ها در سایت شما نگه دارد.

مطمئن باشید کاربران فقط به دنبال سایت هایی هستند که اطلاعات مورد نظرشان را به آنها بدهند و در غیر این صورت وب سایت شما را ترک کرده و وب سایت دیگری را برای این کار انتخاب میکنند.

 به طور کلی در طراحی سایت هتل میتوانیم این سرویس ها و خدمات را ارائه دهیم که عبارتند از:

 رزرو آنلاین

 پرداخت از طریق درگاه بانکی برای رزرو آنلاین

 مشخص نمودن اتاق های پر و خالی در بازه زمانی

 دسته بندی اتاق ها بر اساس نوع و ظرفیت

 نمایش امکانات و مشخصات هر اتاق

 ارائه پیشنهادات ویژه و آفر ها

 معرفی رستوران ها و خدمات قابل ارائه

 معرفی مکان های دیدنی شهر

بهینه سازی وب سایت(سئو)

درباره محسن مقدم

  مدیریت گروه اطلس نیک را بر عهده دارم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *