طراحی سایت صرافیReviewed by محمدرضا جوانی on Sep 19Rating: 3.5طراحی سایت صرافیشرکت طراحی وب سایت اطلس نیک با تجربه و تخصص راه اندازی و ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی و طراحی وب سایت های تجاری (طراحی سایت صرافی) و نیز رعایت موارد بهینه سازی، در ارتقاء فروش و افزایش درآمد شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

مدت مطالعه : 1 دقیقه

در کل دنیا یکی از مهم ترین موضوعات و دغدغه ها، اطلاع از انواع نرخ در دنیا بوده است که در گذشته به اشکال سنتی رایج بوده است. کم کم با پیشرفت فناوری های جدید در کل جهان اطلاع رسانی نرخ ها با سرعت و دقت بسیار بالا از طریق وب سایت های اینترنتی انجام می گیرد. این بخش از بخش های مهم وب سایت صرافی است و موجب افزایش سرعت در مبادلات خواهد شد.

شرکت طراحی وب سایت اطلس نیک با تجربه و تخصص راه اندازی و ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی و طراحی وب سایت های تجاری (طراحی سایت صرافی) و نیز رعایت موارد بهینه سازی، در ارتقاء فروش و افزایش درآمد شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

مهمترین و اسای ترین ویژگی که در طراحی سایت صرافی باید در نظر گرفته شود، انجام مبادلات به صورت اینترنتی است. دارا بودن این ویژگی مهم برای یک صرافی، میتواند باعث افزایش تعداد مشتریان آن شود به این دلیل که این کار باعث سرعت گرفتن در کار برای انتقال ارز به خارج و داخل کشور می باشد. همچنین میتوان با خریدی آسان و بدون طی مسافت فیزیکی و تنها از راه چند کلیک، ارز مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا به بفروشید.

اصولا طراحی سایت صرافی باید طراحی جذاب و منحصر به فردی داشته باشند چرا که کاربران باید مدت زمان زیادی را در وب سایتتان سپری کنند و نیز بعد از ترک کردن وب سایتتان به صورت خودکار به وب سایت شما سر بزنند و به وب سایت شما نیازمند شوند. نمایش ارزهای کشورها به همراه نوسانات قیمتی آن به همراه نمودارها و تجزیه و تحلیل های موجود در بازار میتواند از بهترین بخشهای وب سایت شما باشد.

مهم ترین امکاناتی که در یک وب سایت صرافی به آن ها نیاز دارید عبارتند از:

قیمت آنلاین ارز و قیمت روز ارز

انتقال ارز به صورت اینترنتی

فروش ارز

مبادله ارز

ایجاد حساب کاربری برای مشتریان ویژه

انتقال وجوه فروش ارز به حساب بانکی

اخبار مبادلات ارزی و اقتصادی

فروش سکه

design-exchange-atlasnic

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *