طراحی سایت شبکه های اجتماعیReviewed by محمدرضا جوانی on Sep 4Rating: 4.5طراحی سایت شبکه های اجتماعییکی از پر بازدیدترین وب سایت‌ ها، وب سایت شبکه اجتماعی می باشد. این سایت ها به اندازه ای معروف و پرطرفدار شده اند که طراحی سایت شبکه‌های اجتماعی، پس از موتورهای جستجو، پراستفاده‌ ترین و پرمخاطب ترین سرویس اینترنتی است .

مدت مطالعه : 1 دقیقه

social-network-atlasnic

یکی از پر بازدیدترین وب سایت‌ ها، وب سایت شبکه اجتماعی می باشد. این سایت ها به اندازه ای معروف و پرطرفدار شده اند که طراحی سایت شبکه‌های اجتماعی، پس از موتورهای جستجو، پراستفاده‌ ترین و پرمخاطب ترین سرویس اینترنتی است .

کار اصلی شبکه‌ اجتماعی برقراری ارتباط در میان افراد است و به آن ها اجازه به اشتراک گذاری محتوای خود را با یکدیگر میدهد به طوری که هر فرد یک حساب کاربری شخصی دارد که در آن از اطلاعات پایه خود تا علاقه مندی ها و سلیقه های خود را قرار داده است، میتواند دوستانی را در لیست اضافه نماید و با آن ها در ارتباط باشد .

با توجه به این موضوع می توان گفت یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهیم شبکه های اجتماعی در اصل ایجاد ارتباط موثر با افراد است. با کمک شبکه ای از ارتباطات مختلف که ایجاد شده میتوان خیلی آسان افراد با مشخصات خاصی را جستجو کرد و با آن ها ارتباطی دو سویه ایجاد کرد .

جنبه دیگری از ایجاد و خلق ارتباط بین اشخاص و افراد ، در حقیقت ایجاد جنبه های همکاری و تعامل بین افراد مختلف است تا از این طریق به مقاصد خود نزدیک شویم.

همه ی افرادی که به طراحی وبسایت شبکه ی اجتماعی روی می اورند یا به فکر طراحی سایت شبکه ی اجتماعی هستند حتما از قبل تحقیق کردند و میدانند که چه سود خوبی در شبکه ی اجتماعی نهفته است .

اگر تصمیم به ایجاد یک شبکه اجتماعی دارید ولی هنوز شرکتی را برای این کار انتخاب نکرده اید و یا در انتخاب خودتان شک دارید، طراحی وب سایت شبکه ی اجتماعی خود را می توانید به ما بسپارید. اطلس نیک با سابقه ی خوب خود در زمینه طراحی سایت با نمونه کارهایی درخور و بسیار خوب در کنار شما خواهد بود.

 برخی از مهم ترین ویژگی های طراحی وب سایت شبکه ی اجتماعی عبارتند از:

 سرعت بارگذاری بالا

 طراحی ظاهر وب سایت به صورت اختصاصی

 دارای پنل قدرتمند مدیریتی

 امکان فرستادن تصویر در شبکه ی اجتماعی

 دارا بودن تمامی امکانات شبکه های اجتماعی دیگر

 کدهای بهینه شده

 گذاشتن امکان بستن یک کاربر مشخص در شبکه ی اجتماعی

 دارای سئوی سایت قوی

 ماژول نظر سنجی

 داشتن امکان ایجاد محدودیت برای تمامی کاربران یا کاربری خاص برای گذاشتن عکس، پست و …

 امکان ثبت نام و ورود آسان اعضا

 امکان ارتباط و ارسال درخواست دوستی با سایر کاربران

 امکان جستجو و یافتن اعضا

 امکان کامنت گذاشتن و فرستادن پیغام خصوصی برای سایر اعضا

 امکان به اشتراک گذاری مطالب

 امکان چت در سایت

 نمایش افراد آنلاین در سایت

 امکان درج کامنت و لایک برای پست دوستان

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *