پشتیبانی و تولید محتوای سایتReviewed by محمدرضا جوانی on Oct 26Rating: 5.0پشتیبانی و تولید محتوای سایتاطلس نیک با سابقه بسیار خوب خود زمینه پشتیبانی و تولید محتوای سایت ها می توانیم در هر زمان وب سایت شما را پشتیبانی و بروز نگه داریم. وب سایت های ویکتور کالا و بانه کالا و همچنین پرسیس از نمونه کارهای ما در زمینه تولید محتوا و پشتیبانی هستند

مدت مطالعه : 1 دقیقه

top-banner-web-design-support

شرایط اقتصادی، شرکت های خصوصی را ملزم می کند که به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها باشند ، اما برای اینکه هزینه ها را کم کنید راهکار های بسیاری  وجود دارد و این راهکار توجیه مناسبی نخواهد بود.

پشتیبانی و بروز رسانی سایت نیازمند دانش و تجربه کافی است و این کار یکی از مهم ترین وظایفی است که مدیر وب سایت بر عهده دارد.  در یک مثال ساده وب سایت را میتوانید محل کسب و کار خود تصور کنید که بدون دانش،  نگهداری و مراقبت پس از چندی ظاهری نامناسب به خود خواهد گرفت. یک وب سایت بدون پشتیبانی و نگهداری نیز به همین شکلاست و پس از مدتی از شکل عادی و استاندارد خود خارج میشود. محتوای سایت به صورت غیر استاندارد وارد وب سایت خواهد شد و رتبه شما به مرور زمان کاهش پیدا خواهد کرد یا طبق انتظار شما به رمسیرش ادامه نمی دهد. سایت شما مورد حمله قرار خواهد گرفت و اطلاعات شما دزدیده شده و نابود خواهد شد. برای سرپا نگه داشتن وب سایت باید زمان زیادی را صرف کنید و در آخر هم به نتیجه دلخواه خود نخواهید رسید. آیا بهتر نیست این وظیفه را به یک تیم متخصص و با تجربه بسپارید؟

یک تیم پشتیبانی مناسب به شما این امکان را می دهد که اهداف تجاری را به خوبی عملی کنید و به شما کمک خواهد کرد که هزینه های تبلیغاتی وب سایت خود را کاهش داده و وب سایت خود را کارآمدتر و بهتر کنید. اما پشتیبانی وب سایت سرویسی است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بروز نگه دارید. همچنین به شما کمک می کند که ترافیکتان را افزایش دهید و کاربران بسیاری را جذب کنید. یک وب سایت با هر قابلیتی که داشته باشد بدون محتوا بی ارزش است و محتوای آن سایت صدها برابر از خود وب سایت بیشتر ارزش دارد. بالاترین هزینه هم نگهداری و پشتیبانی وب سایت و افزودن محتوا است. هم چنین یک وب سایت بدون در نظر گرفتن سئو آن نمی تواند یک وب سایت موفق باشد و تعداد کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. پس پشتیبانی یک اصل بسیار مهم در ایجاد یک کسب و کار اینترنتی است. ایجاد وب سایت یک اصل و تولید محتوا و سئو سایت اصل دیگر و بسیار مهم تر برای یک مارکتینگ در فضای مجازی است.

نگهداری و بروزرسانی سایت از اصلی ترین وظایفی است که مدیر یک وب‌ سایت به عهده دارد. در یک مثال گیرا پشتیبانی و نگهداری فنی شامل حفظ و مراقبت وب‌ سایت در برابر مشکلات احتمالی است که ممکن است رخ دهد. همچنین در صورتیکه مشکلات فنی وب‌ سایت شما چندان بزرگ و دردسرساز نباشند، در فرآیند پشتیبانی این مشکلات برایتان رفع خواهند شد.

ما در اطلس نیک با سابقه بسیار خوب خود زمینه پشتیبانی و تولید محتوای سایت ها می توانیم در هر زمان وب سایت شما را پشتیبانی و بروز نگه داریم. وب سایت های ویکتور کالا و بانه کالا و همچنین پرسیس از نمونه کارهای ما در زمینه تولید محتوا و پشتیبانی هستند.

بعضی از خدمات  پشتیبانی و محتوایی اطلس نیک عبارتند از :

نگهداری و پشتیبانی فنی

نگهداری و پشتیبانی محتوایی

نگهداری و پشتیبانی امنیتی

درباره محمدرضا جوانی

1 پاسخ به پشتیبانی و تولید محتوای سایت
  1. محسن مدیری 06/17/1397 در 16:34 پاسخ

    با تشکر
    توضیحاتتون واقعا کامل بود


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *