طراحی سایت لباس و کیف و کفشReviewed by محمدرضا جوانی on Oct 30Rating: 4.5طراحی سایت لباس و کیف و کفشامروزه تعداد زیادی از افراد با سن بالا معتقدند که بسیاری از کارها را امروزه دیگر نمیتوان به شکل سنتی انجام داد. یکی از این کارها خرید و یا حتی فروش اجناس توسط اینترنت و وب سایت مربوط در این زمینه است. در سطح بالای آن در چنین وب سایت هایی حتی لباس و کیف و کفش را هم میتوان در معرض نمایش قرار داد و آن ها را به قیمت مناسب فروخت.

مدت مطالعه : 3 دقیقه

امروزه تعداد زیادی از افراد با سن بالا معتقدند که بسیاری از کارها را امروزه دیگر نمیتوان به شکل سنتی انجام داد. یکی از این کارها خرید و یا حتی فروش اجناس توسط اینترنت و وب سایت مربوط در این زمینه است. در سطح بالای آن در چنین وب سایت هایی حتی لباس و کیف و کفش را هم میتوان در معرض نمایش قرار داد و آن ها را به قیمت مناسب فروخت.

یکی از مزیت هایی که مشتریان این وب سایت ها همیشه آن را بازگو می کنند این است که حق انتخاب و تغییر رنگ را هم دارند. از دست ندادن زمان و رسیدن به کارهای شخصی همیشه مهمترین مزیت خرید و فروش لباس و کیف و کفش در این زمینه است. در چنین وب سایت هایی دسته بندی محصولات و جستجوی سریع نیز میتواند از مزیت های مهم دیگر به حساب بیاید.

کاربران میتوانند در کمترین زمان با تایپ چند کلمه کلیدی و انتخاب گروه مربوطه به سرعت  به کالای مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. البته همیشه یکی از دغدغه های مشتریان در زمینه طراحی چنین وب سایت هایی و بطور کل وب سایت هایی که کالا را معرفی میکنند ومی فروشند این بوده است که سبد خرید با بالاترین کیفیت و امکانات در وب سایت قرار داده شود.

برگزاری جشنواره ها در مدت زمان های مشخص و اعمال تخفیف ها در این وب سایت باعث خواهد شد تا مشتریان و کاربران آنلاین وب سایت همیشه به شما وفادار بمانند. همیشه در وب سایت های کیف و کفش و لباس قرار دادن تصاویر باکیفیت و تنوع در ارائه تصاویر به عنوان عامل موفقیت چنین وب سایت هایی بوده است.

لازم است که توضیحات کامل و بدون عیب و نقصی را در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران با خواندن توضیحات ترغیب شوند. وجود مطالب زیاد در وب سایت هم باعث خواهد شد تا موتورهای جستجوگر مثل گوگل  وب سایت شما را بهتر شناسایی کرده و رتبه بهتری را به وب سایت شما بدهند.

داشتن رتبه بالاتر در گوگل به این معنا خواهد بود که چنانچه کاربری یک کلمه کلیدی مانند خرید لباس را در گوگل جستجو نماید وب سایت و صفحات وب سایت شما در بالاترین رتبه به کاربر مربوطه نمایش داده خواهد شد. در نتیجه کاربران بیشتری به داخل وب سایت شما آمده و بازدید کنندگان وب سایت شما افزایش پیدا خواهد نمود. زمانی هم که بازدید کنندگان افزایش پیدا نماید مشتریان شما هم افزایش پیدا خواهد نمود.

هم چنین اگر نمایندگی های فروشی هم دارید میتوانید با معرفی آنها و قرار دادن آدرس و تلفن های تماس آنها در رونق کسب و کار به خودتان کمک زیادی کنید. حتی در وب سایت خودتان میتوانید توسط صفحه هایی با نام های تماس با ما, درباره ما, پرسش و پاسخ های متداول کاربرانتان را به گشت و گذار در وب سایت مشغول کنید تا جذب وب سایتتان شوند.

ما در اطلس نیک با برخورداری از تجربه بسیار خوب و استفاده از فناوری های نوین در طراحی وب سایت می توانیم گزینه بسیار مناسب برای طراحی وب سایت لباس و کیف و کفش شما باشیم..

اصولا در طراحی یک وب سایت فروش لباس و کیف و کفش میتوان خدمات زیر را در نظر گرفت:

امکان معرفی فروشگاه و نوع خدمات تان به همراه معرفی کارکنان

امکان جستجو در محصولات بر اساس مولفه های مختلف مانند نوع ، رنگ ، قیمت و…

امکان تعیین موجود بودن یک محصول در فروشگاه و یا تاریخ ارائه آن

امکان ارائه مقالات آموزشی مختلف در حوزه مد و پوشاک

امکان خرید اینترنتی محصولات از طریق پرداخت الکترونیکی و تحویل پستی

امکان ارتباط کاربران و مشتریان با شما

امکان مقایسه محصولات مشابه بر اساس ویژگی های مختلف

امکان معرفی نمایندگی هایتان در سایر مناطق و شهر ها و مشخص کردن آدرس آنها بر روی نقشه های اینترنتی نظیر گوگل مپ

امکان معرفی کامل محصولات تان در دسته بندی ها منظم

نمایش توضیحات کافی راجع به یک محصول به همراه تصاویر آن

امکان نظردهی کاربران راجع به محصولات مختلف

web-clothes-bags-and-shoes-atlasnic

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *