طراحی سایت مهندسیReviewed by محمدرضا جوانی on Sep 3Rating: 4.5طراحی سایت مهندسیطراحی سایت مهندسی برای شرکت های مهندس کارآمد است که در زمینه های مختلفی مانند مهندسان عمران، مهندسان زلزله، مهندسان راه و ساختمان، کارشناسان فنی، مهندسین سد و سازه های عظیم، شرکت های مهندسان مشاور و مهندسان سایر رشته های فنی کاربرد دارند.

مدت مطالعه : 1:30 دقیقه

طراحی سایت مهندسی برای شرکت های مهندس کارآمد است که در زمینه های مختلفی مانند مهندسان عمران، مهندسان زلزله، مهندسان راه و ساختمان، کارشناسان فنی، مهندسین سد و سازه های عظیم، شرکت های مهندسان مشاور و مهندسان سایر رشته های فنی کاربرد دارند.

بنابراین می توان گفت استفاده از طراحی سایت مهندسی دایره کاربرد بسیار وسیعی دارد. لزوم وجود چنین سایت هایی برای شرکت های مهندسی بسیار حیاتی است همچنان که یکی از واجبات برای موفقیت در عرصه مهندسی در همه زمینه ها و ارائه هر چه بیشتر خدمات در پروژه های عمرانی و فنی اثرگذار است.

top-banner-Design-Engineering-atlasnic

طراحی سایت مهندسی به دلیل اینکه خدمات فنی شرکت های مهندسی را اطلاع رسانی می کند از اهمیت به خصوصی برخوردار می باشد مخصوصا که کاربر با مراجعه به سایت می تواند رزومه شرکت مورد نظر و نمونه پروژه های اجرا شده همچون عکس و ویدئوهای پروژه، مهندسان و افراد متخصص در رشته های مهندسی و بسیاری از مطالب دیگر را مشاهده کنند.

طراحی وب سایت مهندسی به مهندسان و اهل این فن این امکان را می دهد که با معرفی خود و سرویس هایشان مخاطبان خود را افزایش دهند. افراد متخصص به طور معمول در هر جامعه ای شناخته شده هستند پس با حضور در فضای اینترنت می توانند برای  خود فرصت بسیار مناسبی فراهم کنند تا فعالیت های خود را به دیگران معرفی نمایند.

از مهم ترین مواردی که در طراحی وب سایت مهندسی باید در نظر گرفته شود این است که مطالب و محتواهایی که در این طراحی وب سایت ها گذاشته می شود به عنوان یک مرجع به شمار می آید پس باید با دقت کامل نوشته شوند.

اطلس نیک با سابقه بسیار خوب خود در زمینه طراحی انواع وب سایت ها با استفاده از متدها و فناوری های روز دنیای وب می تواند گزینه ای کارآمد و مناسب برای وب سایت مهندسی شما باشد.

 در اینجا برخی از مهم ترین امکانات و ویژگی های وب سایت های مهندسی را برایتان بازگو خواهیم کرد:

 بخش نمونه پروژه ها و نمونه کارها و رزومه ی کاری مهندسین

 داشتن سئوی مناسب تا افراد علاقه مند بتوانند از طریق اینترنت به راحتی به وب سایت مهندس مربوطه راهنمائی شوند

 دارای محتوای مناسب باشند تا موتورهای جستجو بهتر آن ها را بازبینی کنند.

 بخش معرفی کامل مهندس

 انواع مقاله های مختلف در زمینه ی کاری مهندسی مربوطه

 ظاهر منحصر باشد با گرافیک گیرا و جذاب

 استفاده از کدهای سبک

 داشتن خبرنامه

 فرم سفارش کار از طریق  اینترنت

 ذکر شرایط و نحوه ی کاری مهندس

 جستجوی پیشرفته

بهینه سازی وب سایت (سئو)

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *