طراحی سایت مدرسه و آموزشگاهReviewed by محمدرضا جوانی on Aug 22Rating: 4.5طراحی سایت مدرسهاهداف اصلي در طراحي سايت مدرسه، فراهم کردن كانالي ارتباطي ميان اوليا، و مسئولين مدرسه و هم چنین خود دانش‌آموزان است كه از اين راه اولياي دانش‌آموزان مي‌توانند از آخرين وضعيت تحصيلي و نمره های فرزندان خودشان به صورت اینترنتی مطلع شوند.

مدت مطالعه : 1 دقیقه

Web-Design-School-Atlasnic

با نگاه به نیاز روز افزون ارتباطات آنلاین و اینترنتی، مدارس نیز نیازمند طراحی سایت هستند تا بتوانند به راحتی با اولیا و دانش آموزان مدرسه ارتباط ایجاد کنند. هدف اصلی طراحی سایت مدرسه ها ارتباط مسئولین مدرسه با اولیا و خود دانش آموزان و محصلین می باشد. مدرسه ها امروز مهمترین راهکارشان برای ارائه بهتر خدمات آموزشی به دانش آموزان و ارتباط سریعتر و آسانتر با خانواده های دانش‌ آموزان را باید در خدمات اینترنتی و غیر حضوری ببینند .

از اهداف اصلي در طراحي سايت مدرسه، فراهم کردن كانالي ارتباطي ميان اوليا، و مسئولين مدرسه و هم چنین خود دانش‌آموزان است كه از اين راه اولياي دانش‌آموزان مي‌توانند از آخرين وضعيت تحصيلي و نمره های فرزندان خودشان به صورت اینترنتی مطلع شوند.

ما در اطلس نیک با رزومه و نمونه کارهای بسیار خوبی که داریم می توانیم بر اساس جدیدترین فناوری ها و متدها وب سایتی بسیار کارآمد و مناسب برای مدرسه شما ایجاد کنیم.

 مهم ترین ویژگی سایت مدرسه که بسیار پرکاربرد هستند عبارتند از:

معرفی تاریخچه مدرسه

معرفی مدرسین و آموزگاران و مدیران مدارس

نمایش شرایط ثبت نام در مدرسه

نمایش تقویم آموزشی و برنامه هفتگی مدرسه

امکان ایجاد پروفایل برای هر دانش آموز و مدیریت

ایجاد پروفایل و شخصی سازی برای مدیریت

درج تاریخ امتحانات به همراه چارت درسی

جستجوی قدرمتند برای یافتن اطلاعات دانش آموزان

پیگیری کارنامه ها

بهینه سازی وب سایت

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *