طراحی سایت خودروReviewed by محمدرضا جوانی on Sep 13Rating: 4.5طراحی سایت خودروطراحی وب سایت خودرو با توجه به افزایش روز افزون تعداد خودروها و شرکت های خودروسازی و رقابت تنگاتنگ بینشان، خودروسازان باید به فکر جذب و جلب نظر مشتریان زیاد برای خود با استفاده از طراحی سایت باشند البته باید گفت مشتریان وفاداری وجود دارند که بعد از استفاده از خودروی تولید شده توسط شرکت، آن را به سایر افراد هم سفارش می کنند.

مدت مطالعه : 1:30 دقیقه

car-design-web-site-atlasnic

طراحی سایت خودرو با توجه به  افزایش روز افزون تعداد خودروها و شرکت های خودروسازی و رقابت تنگاتنگ بینشان، خودروسازان باید به فکر جذب و جلب نظر مشتریان زیاد برای خود با استفاده از طراحی سایت باشند البته باید گفت مشتریان وفاداری وجود دارند که بعد از استفاده از خودروی تولید شده توسط شرکت، آن را به سایر افراد هم سفارش می کنند. به جز بازاریابی قدرتمند و رعایت اصول ارتباط با مشتری و جذبشان، این روزها باید در اندیشه داشتن فروش از راه اینترنت و ارائه خدمات به مشتریان از طریق اینترنت بود. چون که با توجه به سهولت دسترسی به اینترنت برای همه مردم، باعث راحتی کار برای مشتریان خود به وسیله طراحی سایت خودرو برای شرکت های خودروسازی خواهید شد که در نهایت به جذب مشتریان بسیاری خواهد شد.

امکانات و قابلیت هایی که از طریق طراحی سایت خودرو در دست شما برای ارتباط با مشتری قرار خواهد گرفت، مختلف است و حتما از طریق این امکانات که در سایت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، میزان فروش شما را چندین برابر خواهد کرد.

ویژگی بسیار مهمی که باید در طراحی سایت خودرو در نظر بگیریم این است که محصولات شرکت خودرو سازی را با عکس های متنوع و جذاب و همچنین با توضیحات کامل از امکانات خودرو و ویژگی های فنی آن جلوی چشم مشتری قرار دهیم زیرا این کار جذب مشتری را به همراه خواهد داشت.

ما در اطلس نیک با سابقه بسیار خوب خود در زمینه طراحی سایت با رعایت تمامی قوانین و اصول طراحی و آخرین فناوری های مربوط به طراحی سایت می توانیم گزینه ای مناسب برای طراحی سایت خودروی شما باشیم.

 تعدادی از این امکانات را که یک وب سایت خودرو برای شما فراهم می کند عبارتند از:

 نمایش محصولات خودرو

 بخش قطعات یدکی خودرو

 خرید خودرو: بخشی برای خرید خودرو از مشتریان

 فروش خودرو: بخشی برای فروش خودرو های داخل انبار یا نمایشگاه

 ارتباط با مشتری

 سفارش خودرو: قسمتی برای سفارش دادن خودرو های سفارشی

 آدرس نمایندگی ها

 اخبار تولید ماشین های جدید و فناوری های جدید در زمینه خودرو سازی

 جستجوی پیشرفته که شامل:

  • جستجو بر پایه رنگ و یا سالی که خودرو تولید شده است
  • جستجو بر پایه نام استان مورد نظر
  • انجام جستجو با کمک آگهی های عکس داری که در سایت است
  • جستجو با استفاده از برند و مدل خودروهای موجود در وب سایت

و … می باشد.

 امکان جستجو کردن در بازه قیمتی خاص

 بخش گالری تصاویر خودرو

 قیمت و توضیحات جامع خودروها

بهینه سازی وب سایت برروی کلمات کلیدی مرتبط برای متور های جستجو همانند گوگل (سئو)

درباره محمدرضا جوانی

0 دیدگاه در طراحی سایت خودرو
  1. حسین شیخ زاده 11/09/1396 در 23:45 پاسخ

    ممنون اطلاعت مفید و خوبی بود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *