طراحی سایت بازرگانیReviewed by محمدرضا جوانی on Oct 23Rating: 4.5طراحی سایت بازرگانیدر تمام دنیا برای بازرگانان جذب مشتری از اولین اولویت ها در موفق شدن و رونق کسب و کارشان است

مدت مطالعه : 1 دقیقه

top-banner-web-design-business-site-atlasnic

در تمام دنیا برای بازرگانان جذب مشتری از اولین اولویت ها در موفق شدن و رونق کسب و کارشان است. البته رسیدن به این هدف کار چندان ساده ای نیست بطوریکه که از هر ابزاری میتوان برای جذب مخاطبان برای فروش کالا و سرویس های خود استفاده کرد. وجود وب سایت میتواند رسیدن به این هدف را ساده تر کرده و از بستر و شرایط کاربران بسیار زیاد آنلاین بهره برداری کرد.

امروزه فروشگاه های آنلاین کامل و جامعی در ایران مشغول به فعالیت هستند که میتواند این گفته را ثابت کند. میتوانید با معرفی خود و سازمانتان و مدت زمان فعالیت و همچنین موفقیت هایی که در امر بازرگانی داشته اید, خود را به مخاطبان خود بهتر و بیشتر بشناسانید.

ارائه رزومه کاری به صورت آنلاین امروزه در هر کسب و کاری متعارف شده است چرا که بسیاری از مخاطبان آنلاین وب سایت بازرگانی شما با همین روش رزومه را برای دیگران ارسال و ایمیل میکنند و این کار باعث شهرت و بیشتر دیده شدن شما خواهد شد.

خریداران حتی در سطح کلان همیشه به دنبال تخفیف بوده اند. پس میتوانید با طراحی یک سیستم دقیق تخفیف در صورت خرید آنلاین کاربران طراحی را بیشتر در وب سایت خود نگه دارید تا بازدید کنندگان روزانه شما افزایش پیدا کنند. در نهایت به یاد داشته باشید که در کنار مشتریان قدیمی خود باید مشتریان جدید آنلاین که قرار است با کسب و کار شما آشنا شوند را هم راضی نگه دارید. بنابراین ما در اطلس نیک با سابقه کاری بسیار مناسب خود در زمینه طراحی وب سایت به گونه ای وب سایت را برای شما طراحی خواهیم کرد که بالاترین رتبه را در موتور جستجوی گوگل داشته باشید.

معرفی نمایندگی های فروش میتواند مشتریان زیادی را برای وب سایت شما به ارمغان بیاورد و دیگران به راحتی شما را پیدا کنند.

همیشه وجود بخش اخبار و مقالات در هر وب سایتی مخصوصا وب سایت بازرگانی میتواند باعث شود تا هر روزه بر حسب عادت کاربران وارد وب سایت مورد نظر شوند. همچنین وجود این قسمت خودش به عنوان بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجوگر مانند گوگل خواهد شد. بطوریکه کاربران با تایپ کلمه کلیدی خود در این وب سایت ها در اولین نتایج جستجو وب سایت شما را خواهند دید که این امر باعث افزایش فروش شما هم خواهد شد.

معمولا در یک وب سایت بازرگانی میتوان سرویس ها و بخش های زیر را به صورت آنلاین به مخاطبان ارائه کرد که عبارتند از:

طراحی صفحه وب  دسته بندی محصولات وارداتی و صادراتی

طراحی صفحه وب  معرفی نمایندگان فروش

طراحی صفحه وب  درج و  مدیریت نظر کاربران درباره محصول

طراحی صفحه وب  معرفی محصولات و نحوه استفاده از محصول به همراه جرئیات کامل مانند تصاویر و کاتالوگ و بروشور و …

طراحی صفحه وب  نمایش محصولات منتخب

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *