طراحی سایت انتشاراتیReviewed by محمدرضا جوانی on Aug 21Rating: 4.5طراحی سایت انتشاراتیشرکت‎ها‎ی انتشاراتی ‎ برای برقراری ارتباط با مشتریان خودشان به طراحی یک سایت انتشارات نیازمندند تا ارتباطشان را به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت‎ها‎ی جغرافیایی برقرار نمایند.

مدت مطالعه : 1:30 دقیقه

شرکت‎ها‎ی انتشاراتی ‎ برای برقراری ارتباط با مشتریان خودشان به طراحی یک سایت انتشارات نیازمندند تا ارتباطشان را به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت‎ها‎ی جغرافیایی برقرار نمایند. طراحی سایت برای شرکت‎ها‎ی انتشاراتی، مزیت های بسیاری دارد که عبارتند از:

انتشار کتاب‎ها‎ی در حال چاپ با طراحی سایت انتشارات

انتشار لیست کامل کتاب‎ها‎ی پر فروش

ارائه کتاب‎ها‎ به صورت رایگان و در در قالب فایل‎ها‎ی PDF

برقرار ارتباط بین ناشران و مخاطبان و خوانندگان کتاب‎ها‎ با کمک طراحی سایت انتشارات

فروش کتب به صورت آنلاین و بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی

نشر به روزترین اطلاعاتی کتاب‎ها‎ی چاپ شده

اطلاع رسانی در رابطه با برگزاری نمایشگاه‎ها‎ی کتاب با طراحی سایت برای ناشرین

معرفی و شناساندن نویسندگان ایرانی و خارجی با توجه تخصص آنها


Development-of-publishing-atlasnic

با توجه به مزیت هایی که در ارتباط با طراحی وب سایت انتشارات وجود دارد، این نوع طراحی‎ باید متناسب با نیازهای مخاطبان و نیز امکانات مورد نیازشان باشد. جلب بازدیدکننده گان سایت مهمترین و اصلی ترین هدف یک وب سایت انتشاراتی می باشد. پس توجه به نکات طراحی و توجه به برخی تکنیکها در رسیدن به این هدف موثر و حیاتی است که عبارتند از:

ورود آسان کاربران اینترنتی در سایت

وجود بخش جستجو

اختصاص بخشی برای تماس با ما

برآورده ساختن سفارشات

در نظر گرفتن درگاه‎ها‎ی اتصال به بانک

نظرسنجی

دسته بندی کتاب‎ها‎

توجه به نکات امنیتی سایت


نکته بسیار مهم در طراحی این وب سایت ها، نحوه جذب مشتریان انبوه است. با توجه به استفاده از متدهای جدید و به روز و طراحی وب سایت، تنها کافی است به شکل حرفه ای به مسائل بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو و گرافیک توجه به خصوصی داشت. به این ترتیب می توان راه حل مناسبی برای رقابت در دنیای وسیع اینترنت پیدا کرد.

ویژگی کلیدی که در طراحی وب سایت انتشارات باید در نظر گرفت، معرفی جامع انتشارات و تمام محصولات آن در یک قالب مشخص است. در این وب سایت ها باید محصولات و نحوه  معرفی آنها به گونه ای باشد که باعث سردرگمی مخاطبان نگردد، زیرا با توجه به تنوع زیاد محصولات یک انتشارات، جستجو برای یافتن محصول مورد نظر ممکن است بسیار سخت باشد. اگر قواعد دسته بندی مناسب در آن رعایت نشود. برای این منظور باید از طراحی حرفه ای و اصولی وب سایت استفاده کنیم.

ما در اطلس نیک با سابقه ای بسیار خوب در زمینه طراحی وب سایت می توانیم شما را در طراحی و ساخت وب سایت انتشاراتی با رعایت تمام فاکتورها و نکات ضروری و کاربردی همراهی کنیم.

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *