طراحی سایت وکلاReviewed by محسن مقدم on Sep 23Rating: 4.5طراحی سایت وکلامسائل حقوقی امروزه دامنه وسیعی پیدا کرده اند. اما هنوز توجه وکلا به این مخزن بزرگ مشتری به طور جدی جلب نشده و معدود حقوقدان ها و وکیل هایی که از ابزار طراحی سایت برای خود بهره گرفته اند در این بین حجم زیادی از بازار را به خود معطوف داشته اند.

مدت مطالعه : 1 دقیقه

مسائل حقوقی امروزه دامنه وسیعی پیدا کرده اند. اما هنوز توجه وکلا به این مخزن بزرگ مشتری به طور جدی جلب نشده و معدود حقوقدان ها و وکیل هایی که از ابزار طراحی سایت برای خود بهره گرفته اند در این بین حجم زیادی از بازار را به خود معطوف داشته اند.

law-th-l-atlasnic

همه میدانیم که در دنیای امروز اولین راه حل برای هر مساله و مشکلی سر زدن به اینترنت است. در رابطه با انواع مشکلات حقوقی و پاسخ به سوالات حقوقی نیز اینترنت اولین قدم برای برقراری ارتباط و یافتن وکیل مناسب برای پرونده است.

در ابتدای کار وکلا با طراحی سایت وکلا ساده و حرفه ای به طور کامل خودشان را معرفی کرده و امکان آشنایی با مراحل کار را برای مخاطبان ایجاد می کنند. از این راه مخاطبان با رزومه کاری شما آشنا می شوند و می توانند به شما مراجعه کنند.

قسمت دیگری که مورد توجه است و امکان افزایش مخاطب را فراهم می کند پاسخ به سوالات است که از راه ایجاد بخش پرسش و پاسخ، مقالات و تالارهای گفتگو در طراحی وب سایت این موضوع مدیریت می شود.

به این نکته باید توجه کرد که دنیای اینترنت نامحدود است و بازار هدف در اولین مراجعه به شما باید با طراحی سایت به روز . حرفه ای شما جذب شود.

ما در اطلس نیک با سابقه کاری قابل توجه خود در زمینه طراحی وب سایت با استفاده از به روزترین فناوری ها و روش ها می توانیم طراحی سایت وکلا شما را به عهده بگیریم.

 برخی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات وب سایت های وکلا عبارت است از:

 وب بانک مقالات حقوقی

 نمایش برنامه هفتگی

 قرار دادن بخش آموزش های حقوقی

 درج اخبار و تازه ای حقوقی

 دریافت هزینه به صورت آنلاین

 ارسال مطلب به صورت روزانه برای کاربران وب سایت

 تعیین وقت ملاقات و ساعات پذیرش

 سامانه های نوبت دهی

 وجود بخش نامه ها و قوانین در طراحی وب سایت وکلا

 سیستم کنترل پرونده و ملاحظه وضعیت مرحله پیشرفت آن

 امکان دریافت آنلاین هزینه ها

 سئو و بهینه سازی وب سایت برای کلمات مربوط به وکالت

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *