طراحی سایت مراکز تجاریReviewed by محمدرضا جوانی on Oct 27Rating: 4.5طراحی سایت مراکز تجاریطراحی سایت مراکز تجاری موارد زیادی در نظر گرفته می شود تا طراحی سایت قابلیت های لازم را از هر نظر داشته باشد به عنوان مثال قرار دادن صفحه فروش اینترنتی، اخبار اجناس جدید، اعلام تاریخ حراجی ها

مدت مطالعه : 3:30 دقیقه

top-banner-web-design-business-centers-atlasnic

در بحث تجارت و بازاریابی اینترنتی مهم ترین مسئله هدایت مشتری به آنچه قصد فروش آن را دارید است و برای اینکار تعداد بسیاری  از بازاریابان از سوی مدیران  شرکت های تجاری استخدام می شوند ولی با وجود طراحی سایت مراکز تجاری دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی نیست و می توان در طراحی وب سایت مراکز تجاری هم اطلاع رسانی و هم فروش آنلاین را فعال نمود  تا از این طریق مرکز تجاری شهرت لازم را کسب کند. به این ترتیب صاحب سایت یک بار هزینه کرده و طراحی سایت را انجام داده و بعد از آن به سادگی میتواند به فعالیت هایش مشغول شده و از طراحی سایت خود بهره ببرد .

در طراحی سایت مراکز تجاری موارد زیادی در نظر گرفته می شود تا طراحی سایت قابلیت های لازم را از هر نظر داشته باشد به عنوان مثال قرار دادن صفحه فروش اینترنتی، اخبار اجناس جدید، اعلام تاریخ حراجی ها، در نظرگرفتن تخفیفات ویژه برای مشتریان، انجام قرعه کشی برای خریداران و… از اقداماتی است که در ترغیب هر چه بیشتر مشتریان نقشی اساسی را ایفا می کند.

یکی از مواردی که باید در طراحی سایت مراکز تجاری در نظر گرفت  به آدرس دقیق مرکز تجاری و تعداد مغازه ها و اجناسی که در مراکز تجاری موجود بوده و برای فروش هستند برمی گردد، ذکر تمامی این موارد باعث شده تا کاربر بیش تر از جزییات با خبر شود و با توجه به موجودیت کالا ها تصمیم به خرید بگیرد و نیازهای خود را بر اورده کند. با طراحی سایت مرکز خرید ، باید آن را بهینه سازی نیز کرد تا در جستجو ها دیده شود و بیش تر مورد توجه قرار گیرد .

هر چه طراحی سایت مرکز خرید شما بهینه سازی تر شده باشد در میان دیگر سایت های مراکز خرید از جایگاه بالاتری برخوردار بوده و در گوگل در رتبه بهتری دیده می شود و در آخر باعث شده تا وب سایت پربازدیدتر شود.

ایجاد و طراحی سایت مراکز خرید و معرفی فروشگاه های آن یکی از کارهای بسیار خوب و مفید برای افرادی است که به دنبال درست خرید کردن هستند و انها می توانند فضاهای خرید خود را با دیدن در اینترنت انتخاب نمایند.

مهم ترین صفحه ای که معمولا در طراحی سایت مراکز تجاری از سوی شرکت های طراحی سایت در نظر گرفته می شود صفحه خرید و فروش و سفارش آنلاین است؛ چرا که مهم ترین هدف از ایجاد طراحی برای این مراکز افزایش فروش است، البته این مورد را نیز باید لحاظ کرد که امروزه بیشتر خریدها به شکل غیرحضوری و آنلاین صورت می پذیرد و مشتریان برای خرید هر کالایی با اتصال به اینترنت می توانند کالای خود را انتخاب کنند و جزئی ترین ویژگی آن را ببینند و از میان آن دست به انتخاب بزنند. با کمک طراحی سایت مراکز تجاری می توانید تجارت و کسب و کارتان را بهبود بخشید.

این قبیل طراحی سایت ها وقتی محبوبیت لازم را کسب می کنند که اعتمادسازی بین مردم به وجود آورند. در این صورت مشتریان با اعتماد بیشتری اقدام به خرید می کنند.

طراحی سایت مراکز تجاری به دنبال اهداف مشخصی از جمله معرفی مراکز تجاری برای جذب سرمایه گذاران و جلب مشارکت کنندگان از بیرون، انتقال فرصت های تجاری، سرمایه گذاری و مناقضات بین المللی در بازار هدف به فعالان اقتصادی در داخل کشور و… است در کنار تمام ویژگی های این گونه طراحی سایت ها باید از به ایجاد صفحه تمام نما برای تبلیغ مرکز تجاری و فروش یا اجاره فروشگاه یا مغازه های داخل مرکز تجاری نیز یاد کرد، چرا که اگر صفحه وب سایت به درستی طراحی شود می توان مشتریان واقعی را به مرکز تجاری هدایت کند.

ما در اطلس نیک با سابقه بسیار خوب خود در زمینه طراحی وب سایت با استفاده از بهترین متدها و فناوری های روز این حوزه می توانیم گزینه ای بسیار مناسب برای ایجاد وب سایت مرکز تجاری شما باشیم.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت مرکز تجاری عبارتند از:

 نمایش پلان‌ها

 نمایش پلان ها به صورت انیمیشن

 گالری تصاویر برای هر پلان

 نمایش مغازه‌های هر طبقه و قابلیت نمایش جزئیات آن‌ها

 نمایش واحدهای اداری و تجاری جهت اجاره و فروش

فروشگاه اینترنتی دسترسی هر فروشگاه به محصولات مربوط به خودش (در اصل هر مغازه تجاری یک فروشگاه انحصاری دارد)

 خرید اینترنتی محصولات هر فروشگاه به‌صورت آنلاین

 فهرست برندهای معروف

 استخدام و فرصت‌های شغلی

 گشت سه بعدی برای هر پلان

 تعریف تعرفه برای شارژ فروشگاه اینترنتی و  مدیریت شارژ فروشگاه های اینترنتی

 مدیریت وضعیت واحد ها

 تعیین سطح دسترسی جداگانه برای هر واحد تجاری و فروشگاه اینترنتی

 تغییر رنگ بندی وب سایت فروشگاهی توسط خود صاحب فروشگاه

 تغییر دسته بندی هر فروشگاه اینترنتی توسط صاحب فروشگاه

 پاسخ گویی به نظرات به محصولات توسط مالک

 مدیریت شارژ واحد ها

 پرداخت شارژ واحد توسط مالک

 نمایش صورت حساب ها و تاریخچه پرداخت ها توسط

 مدیریت کیف پول هر واحد

 تعریف فروشگاه اینترنتی برای واحدهای تجاری

 نمایش واحدها

 اخبار تازه‌ها

 بخش تاریخچه

 نظرات کاربران ، پرسش و پاسخ

 ارتباط با ما و تماس با ما

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *