طراحی سایت فروش شارژReviewed by محمدرضا جوانی on Oct 3Rating: 3.5طراحی سایت فروش شارژاین روزها با توجه به اینکه افراد ترجیح می دهند همه نیازهایشان را از راه اینترنت برطرف کنند. وب سایت های فروش کارت شارژ، مشتریان خود را دارد چون که خرید از آن ها باعث صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه می گردد.

مدت مطالعه : 4:30 دقیقه

top-banner-designed-buy-harge-atlasnic

این روزها با توجه به اینکه افراد  ترجیح می دهند همه نیازهایشان را از راه اینترنت برطرف کنند. وب سایت های فروش کارت شارژ، مشتریان خود را دارد چون که خرید از آن ها باعث صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه می گردد.

وب سایت فروش کارت شارژ وب سایتی کامل برای  فروش کارت شارژ انواع اپراتورهای موبایل  می باشد. در طراحی سایت فروش شارژ دسترسی سریع و آسان به کارت شارژ و امن از مهمترین نکات است. در طراحی وب سایت برای فروش شارژ اصل سادگی و ایجاد اعتماد برای مشتریان، امر مهمی است که باید در طراحی سایت رعایت گردد.

طراحی سایت فروش شارژ به گونه ای است که از اتصال آنلاین به چند درگاه بانکی پشتیبانی می نماید و بدین صورت کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قابلیت خرید از سایت شما را خواهند داشت.

ویژگی اصلی که در طراحی وب سایت فروش شارژ باید  در نظر گرفت، سادگی و سهولت در خرید شارژ برای مشتریان است.

به طور مثال برای خرید شارژ برای هر کدام از خطوط تلفن همراه، فقط یک کلیک ما را به درگاه خرید وصل کند.

سئوی بسیار قوی در طراحی این وب سایت ها اهمیت زیادی دارد تا سایت شما بتواند در لینک های بالاتری قرار بگیرد و بازدید بیشتری داشته باشید. رعایت اصول بهینه سازی وب سایت از جمله این موارد می باشد که توسط شرکت اطلس نیک کاملا رعایت می شود. ما در اطلس نیک با رعایت تمام اصول و متدهای طراحی وب سایتی درخور شخصیت و هدف شما طراحی می کنیم.

 برخی از مهم ترین امکانات طراحی سایت فروش شارژ عبارتند از:

  امکان فروش شارژ از طریق درگاه های بانکی

 قالب داینامیک

 امکان ثبت کلمات کلیدی برای هر صفحه از سایت

 ماژول لینک های مرتبط

 نقشه سایت

 فرم ارتباط با ما

 آمار بازدیدکنندگان سایت

 قابلیت تغییر تمامی متن ها و عکس ها

 ماژول خبرنامه و ارسال تایید عضویت توسط ایمیل

 اسلاید تصاویر داینامیک جی کوئری

همچنین داشتن چندین درگاه خرید اینترنتی از بانگاه های مختلف برای خرید، که تمام مشتریان با کارتهای مختلف بتوانند به راحتی از وب سایت شما خرید شارژ را انجام دهند، از جمله مواردی است که باعث بخشیدن ویژگی سادگی به خرید شارژ آسان از وب سایت شما منجر شود.

همچنین قرار دادن بخش های جذاب و بازی های آنلاین در وب سایت های فروش شارژ می تواند باعث جذابت اینگونه وب سایت ها برای مشتریان شود و همچنین باعث افزایش فروش شما در زمینه شارژ موبایل شود.

برای داشتن اینچنین وب سایت هایی نیاز است که موارد حرفه ای طراحی سایت رعایت شود و همچنین طراحی سایت برای شما به صورتی اختصاصی و منحصر به فرد و با گرافیکی جذاب انجام شود.

هدف از داشتن سایت فروش شارژ چیست ؟

 هدف اصلی از طراحی سایت فروش شارژ ، همانگونه که از اسم آن پیداست، فروش شارژ خطوط موبایل از جمله:

 شارژ همراه اول

 شارژ ایرانسل

 شارژ تالیا

 شارژ رایتل

می باشد. که این روش خرید شارژ امروزه رواج بیشتری پیداکرده است نسبت به سابق که تهیه شارژ از مغازه ها و دکه های روزنامه فروشی بود. زیرا به راحتی و با چندین کلیک ساده یک مشتری بدون طی مسافت می تواند برای خط خود شارژ مبلغی تهیه نماید.

اما نکته مهم این می باشد که وب سایت ما در موتورهای جستجوگر دیده شود و در لیست جستجو کلمه کلیدی مثل شارژ موبایل در رتبه های نخست این لیست قرار گیرد.

زیرا امروزه موتورهای جستجو گر برای وب سایت های فروشگاهی، بازاریابان خوبی می باشند که مشتریان را به آنها هدایت می نمایند.

برای رسیدن به این هدف باید موارد بهینه سازی سایت را حتما رعایت نماییم، همچنین در طراحی سایت فروش شارژ باید تمام موارد حرفه ای سایت را رعایت نمود تا وب سایت رتبه ی خوبی در لیست موتورهای جستجو داشته باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت فروش شارژ باشد.

درباره محمدرضا جوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *