طراحی سایت خبریReviewed by محسن مقدم on Oct 7Rating: 5.0طراحی سایت خبریسایت‌های خبری جزء پر بازدیدترین وب‌سایت‌های اینترنتی می‌باشند. پس این موضوع بسیار مهم است که وب‌سایت‌هایت خبری بایستی با طراحی و چیدمانی آشنا بافرهنگ ایرانی پیاده‌سازی شود

مدت مطالعه : 2:30 دقیقه

Web-Design-News-atlasnic

سایت‌های خبری جزء پر بازدیدترین وب‌سایت‌های اینترنتی می‌باشند. پس این موضوع بسیار مهم است که وب‌سایت‌هایت خبری بایستی با طراحی و چیدمانی آشنا بافرهنگ ایرانی پیاده‌سازی شود. البته معیارهای مهم‌تری هم هست که بایستی آن‌ها را موردبررسی قرارداد. در ادامه همراه ما باشید تا طراحی یک سایت خبری را برای شما بازگو کنیم.

سایت خبری تنها کار اصلی آن پوشش دادن خبرهای روز دنیا در هر زمینه‌ای می‌باشد. پس ما می‌دانیم که بازدیدکنندگان این نوع وب‌سایت‌ها در رنج سنی حداقل 18 سال به بالا می‌باشد، موضوع‌هایی را که یک وب‌سایت خبری دربرمی گیرد از خبرهای فنّاوری روز دنیا می‌باشد تا خبرهای سیاست و … .
پس ما برای طراحی یک سایت خبری نیازمند نکاتی مهم در پیاده‌سازی آن هستیم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
  • قالب و چیدمان وب‌سایت
    • طراحی قالب وب‌سایت خبری باید به‌گونه‌ای باشد که با باز کردن صفحه اول وب‌سایت بازدیدکننده شما بتواند مهم‌ترین و جدیدترین خبرهای موجود را با یک نگاه ببیند که اگر برایش جذاب بود روی آن کلیک کند تا ادامه خبر شمارا بخواند.
  • سرعت مناسب در لود وب‌سایت (بارگذاری سریع)
    • اگر طراحی وب‌سایت خبری شما به‌صورت سبک و کم‌حجم پیاده‌سازی نشود ، بی‌شک کاربران شما ناراضی بوده و امکان دارد به وب‌سایت شما دیگر سر نزنند. پس این مورد یکی از مهم‌ترین امرهای طراحی یک سایت خبری می‌باشد.
  • بهینه‌سازی سایت خبری شما در موتورهای جست‌وجوseo-web-design-news
    • شما اگر اول راه هستید به‌عنوان یک روزنامه‌نگار دیجیتالی (مجازی) ،بوجه ای برای تبلیغات خود در نظر گرفته‌اید که طبیعتاً این بودجه محدود می‌باشد، حال با این بودجه محدود تبلیغاتی را هم انجام می‌دهید اما می‌دانیم که بازدیدکنندگان محدودی را هم به دست می‌آورید. پس باید اندیشه‌ای کرد که با هزینه‌ای یک‌باره بازدیدکنندگان خود را روزبه‌روز افزایش بدهید. پس پیشنهاد شرکت اطلس نیک بهینه‌سازی وب‌سایت خبری است ، که کاربران اینترنت با جستجوی عنوان خبری خود در موتورهای جستجوگر وب‌سایت شما در سطر اول باشد .
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با بهینه‌سازی وب‌سایت لطفاً اینجا کلیک کنید.
  • تعریف سطوح کاربری برای درج خبر
    • حتماً شما که دارید یک وب‌سایت خبری طراحی می‌کنید تنها نیستید ، چراکه یک وب‌سایت خبری نیازمند چندین خبرنگار در موضوع‌های مختلف است . پس باید برای هر خبرنگار یک اکانت اختصاصی ایجاد کرد ولی شاید شما سؤال پیش به یاد که خبرنگاران چرا باید به همه وب‌سایت دسترسی داشته باشند؟!!
پس اینجا ماژول تعیین سطوح کاربری به کمک شما میاید، به شما این امکان را می‌دهد که خبرنگاران خود را در موضوع‌های تخصصی خودشان محدود کنید.
  • طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) برای دستگاه‌های موبایل و تبلتresponsive-web-design-news-atlasnic
    • همه ما می‌دانیم که کاربری ایرانی دارند به گوشی‌های هوشمند خود هرروز وابسته‌تر می‌شوند و استفاده از رایانه‌های شخصی دارد کم‌رنگ‌تر از روزهای پیشین می‌شود.
پس باید یک فکری برای طراحی سایت خبری خود بکنید. پیشنهاد شرکت اطلس نیک طراحی ریسپانسیو سایت خبری می‌باشد.
منظور از ریسپانسیو همان واکنش گرا بودن وب‌سایت خبری بر روی تلفن‌های همراه و یا تبلت ها می‌باشد، یعنی به‌صورتی وب‌سایت شما طراحی می‌شود که در تلفن همراه هم به‌خوبی دیده شود تا کاربر به‌راحتی وب‌سایت شمارا بازدید کند.
  • درج خبر به گونه‌های مختلف
    • طراحی وب‌سایت خبری شما باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانیم علاوه بر درج خبر به‌صورت متنی ، به روایت تصویر و حتی فیلم باشد.

برخی از نمونه کارهای طراحی سایت خبری که توسط شرکت اطلس نیک انجام شده است


برخی از وب سایت های خبری مجازی

 

 

asriran.com.
bartarinha.ir.
598.ir.
yjc.ir
webgardi2030.ir.
tabnak.ir
shafaf.ir.
seratnews.ir
parsine.com
mizanonline.ir
mashreghnews.ir
kayhan.ir
iribnews.ir
iqna.ir
fardanews.com
fararu.com
entekhab.ir
bultannews.com
boursenews.ir
basijnews.ir
aftabnews.ir
درباره محسن مقدم

  مدیریت گروه اطلس نیک را بر عهده دارم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *